Transport și livrare

/
Transport și livrare

Despre comandă

1. Cum știu dacă comanda mea s-a înregistrat?

După ce ați plasat comanda, vă vom trimite un email de confirmare, alături de proforma aferentă. Odată cu confirmarea plății, comanda este plasată în mod oficial și dată în lucru.

2. Cum vă pot contacta cu privire la comanda mea?

Email – Modul recomandat de a ne contacta este printr-un reply la e-mailul de comandă, ca să vedem ID-ul comenzii dumneavoastră.

3. Pot adăuga produse unei comenzi deja plasate?

Da, putem adăuga și alte produse comenzii dumneavoastră, cu condiția să ne anunți în cel mult 2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii inițiale. Scrieți-ne un email la contact@minaconcept.ro și vă vom ajuta cu plăcere. 

4. Trebuie să anulez/modific comanda mea

Acceptăm cu plăcere cererile de schimb sau de anulare în termen de 2 zile de la cumpărare, iar în cazul anulării vă vom rambursa 100% din bani. Rambursările sunt uneori instantanee, iar alteori durează câteva zile pentru a ajunge înapoi în contul dvs. Bancar.

5. Un produs a ajuns deteriorat sau defect. Ce trebuie să fac?

Asigurăm toate transporturile noastre. Pentru a solicita o despăgubire de la compania noastră de asigurări, trebuie să le furnizăm documente care să dovedească faptul că s-a produs o deteriorare în timpul transportului: fotografii, materiale video, etc. care să ateste dauna cauzată în timpul transportului.

Vă rugăm să inspectați imediat coletul și articolele la livrare și să notați defectele pe bonul de livrare/chitanță. Trebuie să faceți orice reclamație pentru daune, lipsuri sau erori în momentul primirii, completând formularul de retur și contactându-ne la adresa de email contact@minaconcept.ro sau telefonic la numărul +40. 736.730.338. Dacă nu se face nicio reclamație în acest moment, mobila va fi considerată acceptată în totalitate și nu va mai putea fi returnată ulterior.

MINA Concept își rezervă dreptul de a inspecta, repara sau înlocui orice marfă la discreția sa.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm consultați Politica noastră de retur.

 

Livrare

1. Cât costă livrarea?

Transportul produselor MINA pe teritoriul României este gratuit.

2. Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare estimat este de 4-8 săptămâni de la momentul confirmării plății.

Deşi intenţia noastră este să efectuăm livrarea cât mai curând în intervalul menționat, vă aducem la cunoştinţă că livrarea ar putea dura mai mult din cauza unor evenimente independente de voinţa noastră, în orice caz veți fi notificat prin email sau telefon de schimbarea termenul de livrare pentru a găsi

În cazul în care comanda dumneavoastră nu ajunge până la data programată, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail contact@minaconcept.ro .

Coș de comandă0
Nu aveți niciun produs în coș